تفاوت در و پنجره دوجداره و سه جداره چیست؟

M-B1-copy55

معرفی انواع پنجره های دوجداره و سه جداره

امروزه تقریبا همگی میدانیم که در و پنجره های دوجداره با سه جداره تفاوت دارند. این تفاوت در کارایی آنها و خصوصیات آنها نیز خود را نشان می دهد. در این مقاله به انواع این تفاوت ها می پردازیم تا به روشنی قابلیت انتخاب خود را بالا ببرید.

محبوبیت در و پنجره های دوجداره و سه جداره دلایل مختلفی دارد که در ادامه راجع به آنها می‌گوییم اما پیش از هر چیزی باید ساختار آن را بشناسیم و با تفاوت‌ها و شباهت‌های آن‌ها آشنا شویم و در نهایت راهنمایی جامعی درباره خرید در و پنجره  دو جداره و سه جداره داشته باشیممعرفی-انواع-پنجر

تفاوت در و پنجره دوجداره و سه جداره Upvc

پس از طراحی و اجرای در و پنجره‌های دوجداره Upvc، در و پنجره سه جداره نیز طراحی و وارد بازار شد. در و پنجره سه جداره به دلیل ساختار و ماهیت خود عایق قوی‌تری هستند و کارایی بیشتری نیز دارند. البته لازم است بدانید برای زندگی ما در شرایط فعلی در و پنجره دوجداره به خوبی می‌توانند حکم یک عایق خوب و باکیفیت را بازی کنند.

در صورتی که آلودگی صوتی محیط بیش از حد نرمال باشد، مثل فضای کارگاه و کارخانه، برای کنترل سروصدا به یک عایق قوی‌تر از پنجره دوجداره Upvc احتیاج است و باید از پنجره سه جداره Upvc استفاده کرد.

پنجره-چوبی

Untitled-1

مزایای استفاده از در و پنجره  دوجداره یا در و پنجره سه جداره

صرفه جویی در مصرف انرژی

در و پنجره های دوجداره و سه جداره می‌توانند تا حد زیادی باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی شوند. این مدل پنجره ها مانع خروج هوای گرم داخل محیط و ورود سرما در فصل سرد می‌شوند و در فصل گرم سال نیز از خروج هوای خنک داخل جلوگیری می‌کنند.

مانع ورود آلودگی

در و پنجره‌های سه جداره و دوجداره از ورود گردوغبار و آلودگی به داخل محیط جلوگیری می‌کنند. از این طریق در و پنجره های دوجداره و سه جداره در حفظ سلامت ما نیز تاثیر دارند.

مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی مختلف

این محصول به دلیل ساختار ویژه خود و مواد اولیه به کار رفته در آن در برابر رطوبت، باران، آفتاب و … مقاوم است و به سرویس مداوم احتیاجی ندارد.

عایق سر و صدا

در و پنجره های سه جداره و دوجداره می‌توانند حکم یک عایق مناسب برای سر و صدا را داشته باشند. این محصولات می‌توانند آرامش را به شما هدیه دهند و سر و صدای اضافه را حذف کنند.

پنجره-چوبی-۱

Untitled-1

حتما ببینید

پنجره-یو-پی-وی-سی

پنجره یو پی وی سی یا چوبی یا آهنی؟

  معرفی انواع پنجره پنجره ها در انواع مختلفی تولید می شوند که بسته به …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

پنجره دوجداره آلفاتٍک نمایندگی هافمن رشت وگیلان