قیمت پنجره دوجداره

patio-door-aluminium

درباره قیمت پنجره دوجداره upvc  ذکر شده در مقاله زیر با ابعاد فرضی می باشد.جهت برآورد دقیق پروژه خود می توانید با مشاور ه (۰۹۱۱۴۷۸۵۰۷۰)تماس حاصل فرماییدتا کارشناسان ما اطلاعات و قیمت درب و پنجره دوجداره را به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار دهند. ابعاد پنجره بر اساس میلیمتر گزارش شود.

این نوع فریم پروفیل مصرفی که ممکن است بازسازی یا نوسازی باشد مشخص شود. زیرا فریم پروفیل مصرفی برای تعویض یک پنجره که قبلا از نوع آلومینیوم ،آهن و یا هر جنس دیگری بوده با فریم پروفیل مصرفی برای ساخت پنجره برای ساختمانی که در حال ساخت می باشد متفاوت است که در اصطلاح پروفیل مصرفی تعویضی را فریم بازسازی و فریم پروفیل نوع دوم را فریم نوسازی می گویند.

درباره قیمت پنجره دوجداره upvc را نمی توان بدون دانستن ابعاد پنجره و تعداد بازشو های آن بطور دقیق محاسبه کرد چرا کهقیمت پنجره دوجداره به میزان پروفیل مصرفی بر اساس متر طول و مقدار شیشه دو جداره بر اساس متر مریع و تعداد بازشوها و یراق آلات آن بستگی دارد.

البته قیمت درب و پنجره دوجداره upvc برای ساختمان نوساز(در حال ساخت) با ساختمان هایی که درب و پنجره های قدیمی داشته و تصمیم به تعویض آن با درب و پنجره دوجداره upvc را دارند متفاوت می باشد.علت این تفاوت نوع فریم مصرفیو نوع نصب آن می باشد.

قیمت ها :

قیمت های با پروفیل و شیشه دو جداره مرغوب

پنجره ثاببت (فیکس) با گالوانیزه کرو دار

عرض فرضی ۱۰۰۰ میلیمتر

ارتفاع فررضی ۱۵۰۰ میلیمتر

۵/۱ مترطول پروفیل upvc سری ۶۰

۱٫۲۵ مترمربع شیشه ساده ۴+۴

لاستیکهای  آب بند مصرفی از نوع epdm

هزینه های  نصب محاسبه گردیده شده

 

تولید با دستگاه اتوماتیک

قیمتهای با پروفیل و شیشه دو جداره مرغوب

پنجره های دو تیکه با یراق دوحالته

عرض و فرضی ۱۲۰۰ میلیمتر

ارتفاع فرضی ۱۵۰۰ میلیمتر

۱۱٫۱۲ مترطول پروفیل upvc سری ۶۰

۱٫۳۰ مترمربع شیشه ساده ۴+۴

یراق آلات مصرفی با مارک vorne ترکیه(۱۰سال گارانتی)

لاستیک آب بند مصرفی از نوع epdm

گالوانیزه محار مصرفی کرو دار

هزینه نصب محاسبه گردیده شده

 

 

 

710533731_81947

عبارات مرتبط :

شیشه دوجداره رشت , قیمت پنجره دوجداره  رشت, نمایندگی هافمن در لاهیجان, هافمن رشت , قیمت پنجره دوجداره در رشت , نمایندگی هافمن در رشت, قیمت پنجره upvc رشت, نمایندگی هافمن در رشت

حتما ببینید

در

تفاوت در و پنجره دوجداره و سه جداره چیست؟

معرفی انواع پنجره های دوجداره و سه جداره امروزه تقریبا همگی میدانیم که در و …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

پنجره دوجداره آلفاتٍک نمایندگی هافمن رشت وگیلان