مزایا پنجره UPVC یو پی وی سی

تولید-در-و-پنجره-UPVC

مزایا پنجره UPVC

در و پنجره های UPVC یو پی وی سی به طور گسترده ای در کل دنیا مورد استفاده قرار می گیرند. دلیل آن، زیبایی، دوام، عایق صدا بودن، هزینه نگهداری کم، ممانعت از ورود آب و گرد و خاک و همچنین عملکرد آن ها به عنوان عایق حرارتی در نگهداری گرما و سرمای درون محیط خانه یا محل کار است.

با توجه به توانایی این پنجره ها درجلوگیری از اتلاف انرژی، پنجره (UPVC) به عنوان پنجره سبز شناخته می شود و بیشترین امتیاز را برای صرفه جویی مصرف انرژی در مقایسه با پنجره های چوبی و فلزی کسب می کند.

مزیت در و پنجره های UPVC  این است که آنها نیاز به رنگ آمیزی به علت ساییدگی و خوردگی ندارند. این مساله نیاز به نگهداری پنجره را در طول عمر آنها به طور قابل توجهی کاهش می دهد. به علاوه این محصولات می توانند به راحتی به وسیله یک پارچه مرطوب و یا مواد شوینده تمیز شوند.

UPVC  بر خلاف آلومینیوم غیر رسانا است، به این معنی که استفاده از آن در قاب های در و پنجره مانع از انتقال حرارت شده و در نتیجه به ثبات دمای داخل ساختمان کمک می کند. به دلیل ضریب انتقال حرارتی پایین قابهای UPVC این نوع در و پنجره بهره وری بالایی دارد. قابهای در و پنجره UPVC در مقایسه با نوع مشابه آلومینیومی خود (بدون ترمال بریک)  با درزبندی مناسب، مانع از خروج دمای مطلوب داخل فضای خانه یا محیط کار، به بیرون شده و با صرفه جویی انرژی امکان آسایش و راحتی ساکنین را فراهم می کنند.

 

معایب در و پنجره های UPVC

مقاومت و توان کششی محدود این نوع در و پنجره از معایب آن به شمار می رود.

 

حتما ببینید

در

تفاوت در و پنجره دوجداره و سه جداره چیست؟

معرفی انواع پنجره های دوجداره و سه جداره امروزه تقریبا همگی میدانیم که در و …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

پنجره دوجداره آلفاتٍک نمایندگی هافمن رشت وگیلان